26. 3. 2001 | Mladina 12 |
Vsi so v Sparu
Strah pred trgom lahko producente kulture pahne v nižanje umetniških kriterijev za svoje programe
© Tomo Lavrič
Prav pošteno sem se zamislila nad reklamo, ki sem jo na televiziji zagledala pred kratkim. Vsebina reklame gre nekako takole. Najprej zagledamo možaka z drobceno postavo, oblečenega v črn frak. Celotna pojava je malce groteskna, saj mu obraz prekriva pretirano bel puder. Možak se dinamično giblje skozi zakulisje in očitno hiti proti odru. Postavi se na oder. Videti je, da gre za opernega pevca, ki bo vsak hip začel peti kakšno arijo. Rdeča žametna zavesa pred njim se odgrne. Obraz mu spreleti presenečenje. Zazre se v rdeče gledališke stole in številne lože z zlatimi štukaturami. "Kakšna groza!", mu beremo z obraza. Dvorana je namreč popolnoma prazna. Sledi napis, ki nam razloži, zakaj umetnik sameva: "Vsi so v Sparu."
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?