30. 5. 2007 | Mladina 21 | Kultura | Plošča
Ernst Reijseger: Requiem for a Dying Planet (Sounds for two films by Werner Herzog)
2006, Winter & Winter; na Drugi godbi 07
Ernst reijseger in sardinci
© Arhiv Druge godbe
Nemški cineast Werner Herzog je vedno tenkočutno skrbel za poseben status glasbe v svojih filmih. Če že ni bila kar subjekt filma, tako kot obsedenost z opero in fanatična Fitzcarraldova melomanija sredi Amazonije. Herzog ni zgolj muzičen filmski režiser, marveč tudi režiser številnih mednarodnih postavitev Mozartovih, Wagnerjevih in Busonijevih oper. Zato ne preseneča do podrobnosti predebatirana in razdelana glasba z nizozemskim čelistom, improvizatorjem, jazzistom in skladateljem Ernstom Reijsegerjem za filma The Wild Blue Yonder (2005) in The White Diamond (2004). Tesno sodelovanje je dalo dva "zvočna trakova", a tudi posebno albumsko in koncertno postavitev v Rekviemu za umirajoči planet, ki ga Reijseger predstavlja skupaj s svojimi glasbenimi prijatelji, senegalskim glasbenikom Molo Syllo in sardinskim moškim zborom a cappella Tenore e Concordu de Orosei. Predstavitev je "kinoušesna". Glasbeno izvedbo dopolnjujejo (velja tudi nasprotno) izbrani odlomki iz obeh Herzogovih filmov.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?