Oda Prešernu
Martin Srebotnjak, režiser in Titov virtualni biograf
© Igor Škafar
"Pa kaj se rima na sto ovac," s pristnim srbijanskim drawlom ob zvočni podpori gromoglasnega riganja in sredi jodlarskih deklin z velikanskimi prestami rjove polizani mladi France Prešeren, "razen prav moj kuuuu-rac! Ma daj mi još jedno pivo ... nije ti valjda krivo!" O ja, mnoge bo presenetilo, kako se Prešernovo leto pravzaprav sploh še ni končalo: po vseh megalomanskih proslavah, po spektakularno morbidni in morbidno dragi nadaljevanki, po vzpostavitvi njegovega novopečenega internetnega domovanja, po hektolitrih prelite tinte na temo, kako je šlo pravzaprav za nezaslišano pijanduro in fukaro, po vsem tem bo treba kot enega zadnjih kamenčkov v mozaiku bržkone videti tudi Odo Prešernu, celovečerni debi mladega režiserja Martina Srebotnjaka, iz katerega je vzet otvoritveni citat. Puristi vseh vrst in samoimenovani varuhi javne podstati, brez skrbi, gre za daleč najbolj povampirjeni odlomek, gre za tisto obvezno divjo ekscesno sanjsko sekvenco. Ostali posneti material se po nesramnosti in subverzivnosti giblje veliko bolj v vodah nespornega in pravovernega, saj gre predvsem za lahkotno in prijazno komedijo, ki ima kranjskega pravnika po svoje celo zelo rada.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?