Big beat elita

Cusa&Buck

Cusa

Cusa
© Miha Fras

Kva, se mar Kino Uho seli na Metelkovo, smo, tudi zaradi dolgega premora v kinoušesnem sporedu, zastrigli z ušesi in brž povprašali intendanta v Kinoteki Povratnikarja. Nič takega. Kinotečni cikel je le v suspenzu pred novo injekcijo nepovratnih sredstev, medtem pa se je Menza pri koritu znašla po svoje in na oder, desno od žepnega video platna, postavila komplet bobnov, zanj pa dva para par urnih rok zaporedoma. Se lahko Menza pri ponovnem ozvočevanju filmov vsaj približno kosa s tehnološko razvitejšimi institucijami? Zvočno - lahko, kadar njeni kapelmajstri ne drobijo tak tiho, da se sliši vsak ton Born To Be Wild, ki jo navija soseda Mariča v svojem prenovljenem brlogu (vredno postanka!).

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Cusa

Cusa
© Miha Fras

Kva, se mar Kino Uho seli na Metelkovo, smo, tudi zaradi dolgega premora v kinoušesnem sporedu, zastrigli z ušesi in brž povprašali intendanta v Kinoteki Povratnikarja. Nič takega. Kinotečni cikel je le v suspenzu pred novo injekcijo nepovratnih sredstev, medtem pa se je Menza pri koritu znašla po svoje in na oder, desno od žepnega video platna, postavila komplet bobnov, zanj pa dva para par urnih rok zaporedoma. Se lahko Menza pri ponovnem ozvočevanju filmov vsaj približno kosa s tehnološko razvitejšimi institucijami? Zvočno - lahko, kadar njeni kapelmajstri ne drobijo tak tiho, da se sliši vsak ton Born To Be Wild, ki jo navija soseda Mariča v svojem prenovljenem brlogu (vredno postanka!).

Glede žepnega platna, ki nudi kvečjemu socrealistično iluzijo prostora, so bila pričakovanja bolj borna, posebej po prvem delu kinoušesnega dvojca, med katerim se je buljilo v tekočino, ki je privrela iz nič in brbotala na ponvi, vsaj nekaj minut misteriozno, dokler se ne domisliš, da se video vrti nazaj in čakaš le na trdno agregatno stanje, v tem, kaj banalnem primeru, na iz leda ulito srce.

Za odvečnost slike pa menda ni bilo krivo platno, temveč na njega predvajana monotonija, po vsem sodeč le izgovor za od škrebljanja do džezovske raspaljotke, od a do ž, virtuozen, a predvidljivo speljan solo Avstralca Tonyja Bucka, med katerim si raje gledal njegove od hitrosti zabrisane palčke kot tisti žlobudrajs od projekcije. Saj veste, vsak izgovor je dober za solo. Medtem ko se je Buck razbohotil s svojim Self_contained_underwater_breathing_apparatus, se je Francesco Cusa glede rokodelstva omejil le na poudarjanje izbranih "PUM! CRASH! SPLASH!" mest iz nore burleske Busterja Keatona Sherlock Jr. Drugo, neverjetni, sodobno bi se reklo big beat sprijem elektronsko zazančene in v ritmu podložene lahke muzike, kdovekaterega džeza, rokenrola in popolnega podna, je prispeval posnetek, s katerim se je Cusa nedvomno tvorno oddolžil Keatonu, v čigar blodnje, bondiado pred Bondom, te potegne še tako majhen ekran. Buster na bad tripu? Kot smo že rekli, glavno, da je trip. Si lahko mislite, kot pravi Bratko, kakega domačega artista v podobni vlogi?

Buckov arzenal

Buckov arzenal
© Miha Fras