Pljuča iz El Pasa
Cedric Bixler, pevec At The Drive-In, lanskih ljubljenčkov glasbenega tiska
At The Drive In (Cedric drugi z desne)
© Irena Povše
Tu moraš upoštevati, da je El Paso popolnoma bogu za ritjo. Gotovo smo bili pod vplivom televizije in koncertov, ki smo jih videli. Poslušali smo tisto, kar se je dogajalo na scenah na obeh obalah, v D. C.-ju, New Yorku, na Floridi, v Berkeleyju ali L. A.-ju. Teh vplivov je bilo veliko, ampak koščke, ki smo jih po malem pobrali od vsega tega, smo čisto zavestno hoteli vključiti v nekaj svojega, izvirnega, ker pač prihajamo iz tako odročnega okolja. Ne gre za to, da bi svoj zvok hoteli na silo skoreografirati na tak način, da bi izstopali. Če živiš v majhnem kraju v Teksasu, nimaš pametnejšega dela, kot da vse dneve preživiš in predihaš z bendom. Potem se po naravni poti rodi tak in tak zvok. V večjih mestih pa ljudje kar naprej vplivajo drug na drugega. Dejstvo, da živimo petnajst minut od dežele tretjega sveta, ima ogromen učinek na besedila. Spoznaš, da mogoče le ni tako zelo fino biti Američan. Gledaš ljudi, ki prihajajo čez mejo v Teksas delat za malo ali nič, ker preživljajo po osem otrok. Prav gotovo se te dotakne.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?