7. 5. 2001 | Mladina 18 | Kultura
Balet smrti
Kdo je kriv za nasilje - filmi, ki hočejo postati realnost, ali realnost, ki misli, da je družbo mogoče spremeniti s cenzuriranjem filmov?
Kitajska četrt
H'woodski film si vedno najprej pogledajo h'woodski šefi. Ko je filma konec, vstanejo in brez besed zapustijo dvorano. Tak je ritual. Toda leta 1973 so po Izganjalcu hudiča obsedeli. Brez besed. Z grozo v očeh. Šokirani. Kaj je bilo pa to? Kaj bomo rekli? Smo res videli to, kar se nam zdi, da smo videli? Točno, videli so 12-letno punco, ki bruha, mastno preklinja, žali Boga, divje rotira z glavo, mutira v demona in orgiastično masturbira s križem. Ljudje bodo ponoreli! Ne da jim to, kar so videli, ni bilo všeč, toda zdelo se jim je prehudo... preveč brutalno... preveč preveč. Kaj zdaj? Prvič, nobene predpremiere - to bi film ubilo, še preden bi zares prišel v dvorane. In drugič, nobene množične eksploatacije - film bomo poslali le v 30 izbranih dvoran, kjer naj se potem vrti pol leta. To je vse.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?