11. 8. 2005 | Mladina 32 | Kultura | Film
Fantastični štirje
Fantastic Four, 2005
Stripi so mikrobudžetne produkcije - avtor si izmisli superjunaka, ki potem rešuje svet, pri čemer kakopak povzroči toliko gospodarske škode kot negativec dneva. Kar si pač avtor izmisli, nariše - in vsi ti bombastični akcijski prizori ga nič ne stanejo. In potem pridejo filmarji, pogledajo strip in rečejo: o, šit, tole nas bo stalo 100 milijonov dolarjev! Ali pa 150 milijonov! Živo si lahko predstavljate, kako sadistično uživa avtor stripa, recimo kak Stan Lee ali pa Jack Kirby, ko gleda, koliko denarja zapravijo za snemanje prizorov, ki njega samega niso nič stali, pa je z njimi kljub vsemu dosegel orjaški efekt. Še več, z njmi je dosegel tak efekt, da so jih zdaj prisiljeni snemati - in zanje zapravljati enormne količine denarja. Ker so filmi, posneti po stripih, makrobudžetne produkcije, jih producirajo le velike korporacije, le največji h'woodski studiji.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?