Marcel Štefančič jr.

 |  Mladina 47  |  Kultura  |  Film

Polnoč v Parizu

Midnight in Paris, 2011
Woody Allen

za

Izgubljena Amerika.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Marcel Štefančič jr.

 |  Mladina 47  |  Kultura  |  Film

za

Izgubljena Amerika.

Woody Allen je velik v Franciji - doma, v Ameriki, njegove filme ignorirajo, v Franciji pa jih ljubijo. Franciji zdaj končno dahne: Je t’aime! Toda ne brez ironije: Allen v Franciji najbolj ljubi Ameriko, okej, Američane, ki so živeli v Franciji! Ali bolje rečeno: v Franciji najbolj ljubi ameriške pisatelje, ki so ustvarjali v Franciji, jasno, davno, pred mnogimi leti, v času med obema velikima vojnama, kamor časovni stroj - starinski avto - odpelje nič hudega slutečega Gila (Owen Wilson), h’woodskega scenarista, ki hoče, da bi ga Pariz - podobno kot njegove junake, Hemingwaya, Fitz–geralda in Gertrudo Stein - prelevil v velikega pisatelja. Ko se znajde med njimi, izgleda kot Dorothy v Ozu ali pa kot Alica v čudežni deželi - zbegan, a hipnotiziran. Celo nevroza, ki je tako metala Woodyja Allena, izgine. To je to! Raj. Ne sodobni Pariz, ampak Pariz „izgubljene generacije“. Sodobni Pariz, razpet med oblaki in dežjem, je le nostalgično arheološko najdišče, ki ga turistom razkazuje Carla Bruni, madame Sarkozy. Ciničen film, ki ni za cinike.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.