29. 6. 2012 | Mladina 26 | Kultura | Film
Rock za vse čase
Rock of Ages, 2012
Adam Shankman
Džuboks.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
29. 6. 2012 | Mladina 26 | Kultura | Film
Džuboks.
Rock za vse čase je primer lahkega mjuzikla. Zelo lahkega. Pravzaprav prelahkega. Iskreno rečeno: najlažjega. Rock za vse čase je v resnici primer tako lahkega mjuzikla, da je čudno, da ga niso posneli v Sloveniji – saj veste, naši filmarji. Brez heca. Lahko bi ga. In to zlahka. Le dovolj globalnih hitov – kakih 20 ali 30 – bi morali kupiti. To je vse. Čisto vse. No, skoraj čisto vse.
To, da bi morali te hite potem prirediti ter jim najti dobre vokale, efektna, telegenična, X-faktorska usta, je le malenkost. To zna itak vsak, še zlasti Hollywood. In Rock za vse čase, priredba odrskega mjuzikla, ki je štartal v Los Angelesu in potem preplavil svet, je prav to: kolekcija hitov, na kateri visi zgodba, ki je bolj naključna od izbora štiklov. Mamma Mia, le da so izvajalci različni.
Točno, vzeli – okej, kupili – so trumo dobro znanih, absolutno preverjenih štiklov, certificiranih hitov (Wanted Dead or Alive, Don’t Stop Believin’, More Than Words, Pour Some Sugar on Me itd.), in jih potem priredili, tako da se lepo podajo po malem X-faktorskim ustom, še lepše pa heavy metal ustom – in kvazioskarjevskim topless grimasam – Toma Cruisa, ki igra Staceeja Jaxxa, impersonacijo dekadentnega, hedonističnega, tetoviranega, zblojenega, fuck-you rockerja, ali bolje rečeno, Disney verzijo Axla Rosa. Kakih novih štiklov ne boste slišali, kar pa je logično – film se dogaja leta 1987, v Los Angelesu, na legendarnem, klubskem Sunset Stripu, bolj ali manj na eni sami lokaciji (res, ni težko), v arenskem rock-klubu Bourbon Room, ki je pred leti lansiral Staceeja Jaxxa in ki ga zdaj žrejo tako previsoki davki (a ni Ronald Reagan znižal davkov?) kot nedojebana puritanka (Catherine Zeta-Jones), sicer županova žena, križarska oznanjevalka »prave« morale (odmev reaganistične Moralne večine), odločena, da Sunset Strip enkrat za vedno očisti, tako da lastniku, ki ga igra Alec Baldwin (ja, »prestar za to sranje«), ne preostane drugega, kot da vpokliče Staceeja, kar pa je čisti pleonazem, saj bi bilo precej bolj racionalno, če bi na oder postavil kar svojega asistenta, ki ga igra Russell Brand – Staceeju Jaxxu je namreč bolj podoben kot Tom Cruise. Toda Cruise, Baldwin in Brand niso glavni, ampak le nostalgična kulisa dvema »novima« obrazoma (tako kot so bili Maja Keuc, Big Foot Mama in Tabu na finalu X-Factorja le kulisa »novim« obrazom), Sherrie (Julianne Hough), punca iz Oklahome, ki hoče postati pevka (a postane natakarica), in Drewa (Diego Boneta), fanta iz Bourbon Rooma, ki hoče prav tako postati pevec. Izgledata tako, kot da sta prišla z X-Factorja, obenem pa imata tako velike in tako vljudne in tako sladke oči (oh, kot Amanda Seyfried), da vnaprej veste, da ju iz formule seks, droge & rokenrol zanima le X-faktorska, niti malo satanistična impersonacija rokenrola, magnet le za tiste, ki na rokenrol plešejo fokstrot.
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.