MLADINA Trgovina

Marcel Štefančič jr.

17. 3. 2017  |  Mladina 11  |  Kultura  |  Film

Avtocesta smrti

Collide, 2016, Eran Creevy

zadržan

Romeo in Julija.

Avtocesta smrti je B-film, v katerem ameriški Romeo na začasnem delu v Nemčiji (Nicholas Hoult), ki se – v imenu ljubezni do Julije (Felicity Jones) – odpove »mračnim potem«, obtiči med dvema narkoklanoma, ki ju vodita oskarjevca, Anthony Hopkins in Ben Kingsley. Oba sta mala Keyserja Sozeja – prvi svoj nihilizem ovija v šekspirjansko muzanje, drugi pa v svileni turški naglas, začinjen s haremom. Kako ju je Eran Creevy dobil v tole paralogično akcijsko melodramo, si lahko le mislimo, a po drugi strani – ostareli zvezdniki tako radi igrajo baročne negativce, še raje baročne karikature negativcev.

Creevy pa jima je verjetno tudi rekel, da bosta lahko svoje soočenje – njuno prvo filmsko soočenje sploh (hja, podobno onemu prvemu filmskemu soočenju Roberta De Nira in Ala Pacina v Mannovi Vročini) – zrežirala kar sama, tako da njun retorični duel, lekcija samoironične samokontrole, res deluje kot vrhunec, vse ostalo, z ne ravno nekreativnimi autobahnskimi dirkami vred (a še vedno diskontna verzija Hitrih in drznih), pa le kot petting. Firerji Alternative za Nemčijo bodo kakopak kriknili: evo, v Nemčiji več ne srečaš Nemca!

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.