Bernard Nežmah

 |  Mladina 48  |  Kultura  |  Knjiga

Peter Jančič: »Fake news« – Lažnive novice

Družina, Ljubljana, 2017, 19,90 € Prebral: Bernard Nežmah

+ + + +

Knjiga o zakulisjih, manipulacijah in fabrikacijah informacij v časniku Delo.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.

Pisma bralcev

  • Jure Apih, Ljubljana

    Knjige: Peter Jančič: »Fake news«

    Nič ni narobe, če Bernard Nežmah časti svojega nazorskega somišljenika. Gre pač za vrednostne sodbe, ki se ne merijo z vatlom. Problem pa je, ko z enako vehemenco te sodbe argumentira s podatki, ki pa so preprosto merljivi. »Ko je koncem prejšnjega desetletja (Peter Jančič) pod pritiskom odstopil s položaja odgovornega urednika, je imel časnik (Delo) tolikšno naklado, kot jo imajo danes skupaj Večer, Delo in... Več

  • Bernard Nežmah, Mladina

    Knjige: Peter Jančič: »Fake news«

    Na književno kritiko se je odzval nekdanji predsednik uprave Dela Jure Apih, ki je v pismu opozoril na pomen dejstev. Moj zapis, da je imelo Delo ob odstopu tedanjega urednika Petra Jančiča tolikšno naklado, kot jo imajo danes skupaj Delo, Dnevnik in Večer, je primerjal z uradnimi podatki revidirane prodajne naklade in ugotovil: leta 2009 je Delo povprečno prodalo 54. Več

  • Jure Apih, Ljubljana

    Odgovor Jureta Apiha Bernardu Nežmahu

    Ob kritiki knjige Petra Jančiča: »Fake news« Nobena sholastična akrobacija ne pomaga, nobene domiselne primerjave turbulentnega časopisnega trga deset let kasneje ne morejo zamegliti brutalnega dejstva: v obdobju 2004 do 2007 je Delo odpovedalo šest tisoč stalnih naročnikov, prodana naklada pa je padla za trinajst tisoč izvodov dnevno. V enakem obdobju se je na Dnevnik naročilo dva tisoč novih naročnikov, skupna... Več